„Hooliv kool 2020“ 09. november eneli.oopik
Traditsiooniks saanud Hooliva Kooli projekt sai oma näo 2020. aastal Peaasi.ee poolt esitatud väljakutsest, mis oli vaimse tervise kampaania „Püsime koos“. Kampaania kutsus kõiki inimesi üksteisele vähemalt 15 minutit päevas vahetut tähelepanu jagama.
„Püsime koos“ temaatikast lähtudes keskendusime tunnetele ja märkamisele igas klassis eraldi.
Klassijuhata tundides läbi kahe nädala oli igal õpilasel võimalus tunda ennast klassikollektiivi osana ja isiksusena. Mängiti erinevaid mänge, kus tõdeti ikka ja jälle, et kõik me oleme erinevad ja tunneme end erinevalt. Vestlustel pöörasime tähelepanu silmkontaktile ja tänutundele. Igas loodud olukorras keskendusime enda panusele ja tundele, et endal ja kaaslastel oleks hea tunne viibides ühes ruumis.
Tunni lõpetuseks kirjutasid osalenud õpilased ja õpetajad oma mõtte, kuidas maailmast saaks tänu minule rõõmsam paik ja mida Mina selleks teha saan?
Mõtteid vastustest:
Aidata, märgata abivajajat
Tunda huvi kuidas teistel läheb
Olla positiivne ja mõistev
Olen sõbralik
Pean kinni kokkulepetest ja ühiskonna reeglitest
Olen rõõmus
Saan rohkem tööd teha
Räägin viisakalt ja ei solva kedagi
Ei ole nii kuri vaid rohkem sõbralik
Lasen teistel rahulikult õppida
Saan teisi aidata
Et ma pole nii negatiivne
Käitun oma pereliikmetega paremini
Ma ei kakle
Saan rohkem loodust hoida
Ma ei viska prügi maha. Kasutan vähem plasti
Korjan prügi metsas üles ja ise seda maha ei viska
Olen tänulik, et noored lubasid käsitleda tundlikke teemasid, mis ühelt poolt aitavad noortel olla need, kes nad on, teisalt rääkides tundlikel teemadel tõuseb teadlikkus noorte hulgas erinevuste osas.
Tunneme ja märkame selleks, et kõigil oleks hea elada.
Huvijuht
Traditsiooniks saanud Hooliva Kooli projekt sai oma näo 2020. aastal Peaasi.ee poolt esitatud väljakutsest, mis oli vaimse tervise kampaania „Püsime koos“. Kampaania kutsus kõiki inimesi üksteisele vähemalt 15 minutit päevas vahetut tähelepanu jagama.
„Püsime koos“ temaatikast lähtudes keskendusime tunnetele ja märkamisele igas klassis eraldi.
Klassijuhata tundides läbi kahe nädala oli igal õpilasel võimalus tunda ennast klassikollektiivi osana ja isiksusena. Mängiti erinevaid mänge, kus tõdeti ikka ja jälle, et kõik me oleme erinevad ja tunneme end erinevalt. Vestlustel pöörasime tähelepanu silmkontaktile ja tänutundele. Igas loodud olukorras keskendusime enda panusele ja tundele, et endal ja kaaslastel oleks hea tunne viibides ühes ruumis.
Tunni lõpetuseks kirjutasid osalenud õpilased ja õpetajad oma mõtte, kuidas maailmast saaks tänu minule rõõmsam paik ja mida Mina selleks teha saan?
Mõtteid vastustest:
Aidata, märgata abivajajat
Tunda huvi kuidas teistel läheb
Olla positiivne ja mõistev
Olen sõbralik
Pean kinni kokkulepetest ja ühiskonna reeglitest
Olen rõõmus
Saan rohkem tööd teha
Räägin viisakalt ja ei solva kedagi
Ei ole nii kuri vaid rohkem sõbralik
Lasen teistel rahulikult õppida
Saan teisi aidata
Et ma pole nii negatiivne
Käitun oma pereliikmetega paremini
Ma ei kakle
Saan rohkem loodust hoida
Ma ei viska prügi maha. Kasutan vähem plasti
Korjan prügi metsas üles ja ise seda maha ei viska
Olen tänulik, et noored lubasid käsitleda tundlikke teemasid, mis ühelt poolt aitavad noortel olla need, kes nad on, teisalt rääkides tundlikel teemadel tõuseb teadlikkus noorte hulgas erinevuste osas.
Tunneme ja märkame selleks, et kõigil oleks hea elada.
Huvijuht